بازدیدکننده گرامی در صورت تصمیم به خرید کالا قبل از ثبت سفارش با واحد فروش جهت موجودی نهایی و قیمت روز تماس بگیرید.

شرایط مهلت تست و گارانتی در آقای استوک

پشتیبانی فروش (آقای استوک)pejman
45 بازدید
Guarantee - شرایط مهلت تست و گارانتی در آقای استوک

کالای استوک رو بخرم یا نخرم ؟!

istockphoto 1069638420 612x612 1 150x150 - شرایط مهلت تست و گارانتی در آقای استوک

یکی از دغدغه های اصلی بیشتر مشتریان ما در تماسهای تلفنی و همچنین گفتگو در شبکه های اجتماعی با مجموعه آقای استوک چگونگی مهلت تست کالاها استوک و آکبند می باشد. با توجه به اینکه کالاهای استوک و یا اپن باکس اغلب استفاده شده و کارکرده هستند این ترس از سوی مشتریان فروشگاه آقای استوک وجود دارد که چه تضمینی در قبال خرید کالا از فروشگاه آنلاین آقای استوک وجود دارد که پس از خرید و ایجاد مشکل کالای دریافتی شامل گارانتی و مهلت تست واقعی می باشد یا نه. برای روشن تر شدن این موضوع ما در این صفحه شرایط گارانتی و پشتیبانی از کالاها را خدمات شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه آقای استوک شرح میدهیم . این توضیحات جهت روشن تر شدن اذهان شما عزیزان در هنگام خرید است تا با اطمینان بیشتر و با خیالی راحت نصب به خرید کالای مورد نظرتون اقدام کنین.

تحت چه شرایطی می تونیم کالا رو برگشت بدید ؟

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۵ روز پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی آقای استوک اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات (استوک ویا آکبند) تا پایان مهلت بازگشت و گارانتی، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از امکان بازگشت کالا در زمان مهلت تست در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی که برای مشتری ارسال شده به مجموعه آقای استوک بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا آکبند و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– سرویس مهلت تست ، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری وظاهری مانند شکستگی، خط و خش روی بدنه کالا که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیرمتعارف با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت آقای استوک مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی آقای استوک از طریق تلفن و یا واتساپ اطلاع داده شود و پس از این تاریخ قابل مرجوع کردن نخواهد بود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد مرجوع شود و از آن استفاده نشده باشد. (کالاهای آکبند)

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی، پلمپ بسته بندی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است ابتدا با واحد پشتیبانی آقای استوک هماهنگ شود و در صورت اجازه و تایید واحد فروش ، بسته باز و لیبل گارانتی پاره شود. لازم به ذکر است که کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود.

 – اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی از طریق تلفن، واتساپ یا پیامک اطلاع داده شود.

دسته بندی مقالات عمومی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت