کالای استوک رو بخرم یا نخرم ؟!
یکی از دغدغه های اصلی بیشتر مشتریان ما در تماسهای تلفنی و همچنین گفتگو در شبکه های اجتماعی با مجموعه آقای استوک چگونگی مهلت تست کالاها استوک و آکبند می باشد. با توجه به اینکه کالاهای استوک و یا اپن باکس اغلب استفاده شده و کارکرده هستند این ترس از سوی مشتریان فروشگاه آقای استوک وجود دارد که چه تضمینی در قبال خرید کالا از فروشگاه آنلاین آقای استوک وجود دارد که پس از خرید و ایجاد مشکل کالای دریافتی شامل گارانتی و مهلت تست واقعی می باشد یا نه. برای روشن تر شدن این موضوع ما در این صفحه شرایط گارانتی و پشتیبانی از کالاها را خدمات شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه آقای استوک شرح میدهیم . این توضیحات جهت روشن تر شدن اذهان شما عزیزان در هنگام خرید است تا با اطمینان بیشتر و با خیالی راحت نصب به خرید کالای مورد نظرتون اقدام کنین.
تحت چه شرایطی می تونیم کالا رو برگشت بدید ؟
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 5 روز پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی آقای استوک اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات (استوک ویا آکبند) تا پایان مهلت بازگشت و گارانتی، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از امکان بازگشت کالا در زمان مهلت تست در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی که برای مشتری ارسال شده به مجموعه آقای استوک بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا آکبند و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– سرویس مهلت تست ، اشکالهای فنی و ظاهری وظاهری مانند شکستگی، خط و خش روی بدنه کالا که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیرمتعارف با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت آقای استوک مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی آقای استوک از طریق تلفن و یا واتساپ اطلاع داده شود و پس از این تاریخ قابل مرجوع کردن نخواهد بود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد مرجوع شود و از آن استفاده نشده باشد. (کالاهای آکبند)
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی، پلمپ بسته بندی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است ابتدا با واحد پشتیبانی آقای استوک هماهنگ شود و در صورت اجازه و تایید واحد فروش ، بسته باز و لیبل گارانتی پاره شود. لازم به ذکر است که کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود.
– مسئولیت کالای ارسالی پس از تحویل به شرکتهای حمل و نقل مانند شرکت پست ایران ، تیپاکس ، چاپار ، ماهکس ، ایران پیام و سایر شرکتهای حمل و نقل با شرکت های فوق می باشد و مسئولیتی متوجه مستر استوک نخواهد بود، از این رو این مجموعه همیشه بارهای ارسالی مشتریان رو با اندازه ارزش واقعی کالا بیمه میکند تا زیانی متوجه مشتریان این مجموعه نباشد.
– اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی از طریق تلفن، واتساپ یا پیامک اطلاع داده شود._ به هیچ عنوان کالایی که جعبه آن مچاله ، آسیب دیده و یا پارگی دارد از شرکت پستی دریافت نکنین و سریعا با شرکت ما تمای بگیرین.
-در صورتیکه از مجموعه مستر استوک مانیتور خریداری نمودید حتما در حضور مامور پست یا هر شرکت پستی دیگر کالا رو بازنمایید در غیر اینصورت اگر مانیتور آسیب دیده باشد شرکت های حمل و نقل آسیب مانیتور رو انکار و از پرداخت خسارت سر باز می زنند.
با سلام
با سلام، آیا امکان مراجعه و خرید حضوری وجود دارد؟